Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

woensdag 1 september 2010

t is alsof ik het moet geweten hebben...

... toen ik in vorig bericht schreef dat Anika en Oxy één dezer ook eens supergoed gingen lopen.
Terwijl Sep en ik vorig weekend in Merksem, door mijn eigen fouten aan de weave een 8e en 10e plaats behaalden, is Sep zijn lief er met de eerste plaats vandoor. yeeeeah Oxy! Nu kunt ge met dien beker die ijskom van zijn plaats verdringen.
Over 't algemeen nog een redelijke wedstrijd, voor onze club ook, want ondanks de drukte, en het niet echt schitterende weer, is er in graad 1 een 8e, 10e en 12e plaats in het VP naar A4D gegaan, en in het jumpingparcours een 4e (Renko & Ronny!) en een 10e plaats (Sep en ik).

Da gaat wat geven als we binnenkort een invasie doen op graad 2... :o)

Geen opmerkingen: