Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zaterdag 2 oktober 2010

I wanna have Sep on the beach...

Hmmm, vandaag hebben Karen en ik genoten van een dagje Nederland,
Hellevoetsluis, om precies te zijn.

En of de hondjes daarvan genoten hebben? Wel... ik zal de beelden laten spreken...
(je kan op de foto's klikken om een grotere versie te zien)

Het wachten op het balleke...

en dan lopen, ... lopen
Krachtmeting met nonkel Barcos.
Ze hebben er echt zo een half uur gestaan... Boys !

Let ook op Sep, die recht in de lens kijkt als hij het klikje hoort,
mediageil noemen ze da. :o)

Effe rusten met zus Gizzy... heel effe nog...
om dan terug volle bak te gààààààààn.

K denk da ze 't ook wel leuk gevonden hebben. :oP
's avonds duurde het alvast ni al te lang voor hij zijn kopke op z'n kussen liet vallen...
zzz zzz zzz

Geen opmerkingen: