Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

woensdag 25 mei 2011

Toen waren ze (echt) met 3 !

Na een aantal maanden Tjano enkel in de weekends bij ons te hebben (voor de wedstrijden oa) is er beslist dat het ventje definitief bij ons mag blijven... Het klikt echt goed tussen Sep en Tjaan, al vanaf het begin eigenlijk... Dus vanaf nu kan Ciu z'n "grumpiness" verdelen over 2 hondjes... haha...

Welkom Tjaantje...
:o)

Geen opmerkingen: