Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

maandag 20 juni 2011

DDV, 18 en 19 juni 2011

Het zit er weer op, een weekendje "Herentals" De weergoden waren ons niet zo blij gezind, maar al bij al nog tevreden, want het had erger gekunnen.

Seppe heeft een mooie verderzetting van super resultaten. Hij reageert dus enorm op mijn bewegingen, helaas ook wel op de foute... door het regenweer en de nogal slechte ondergrond, een paar keer uitgeschoven, en dan maak je stuurfoutjes... wat enkele DK's oplevert. In een poging om voorzichtiger te lopen, lukt het me om hem foutloos rond te sturen, maar dat kost dan weer seconden...
Al bij al super tevreden, Sep haalde zaterdag een 9e plaats in de Open Agility (van ALLE graden van Large honden dus! ) en zondag een 6e plaats met een foutloos Vast parcours...

Volgende week meer nieuws... :o)

Geen opmerkingen: