Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

maandag 3 mei 2010

Even geen nieuws...

Waarschijnlijk zal je t hier even zonder nieuws moeten stellen...
ik weet namelijk niet of ik de komende dagen over een toestel met verbinding naar het wereldwijde web zal kunnen beschikken, of laat staan, zelfs de tijd zal hebben om zo een toestel dan te herkennen...

Ik zal de volgende weken namelijk aan de andere kant van Het Water doorbrengen,
in de hoop er enorm veel bij te leren over "sheep and sheepdogs".

wordt zeker vervolgd...

Geen opmerkingen: