Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zondag 23 mei 2010

Demo @ schaapscheerdersfeest, Heist o/d Berg

Vandaag kregen Sep en ikzelf de kans om een kleine demonstratie te geven, weliswaar in de categorie "beginners", wat het inhoudt om schapen te drijven met Border Collies.

Het aspect 'plankenkoorts' was ik even vergeten, want het feit dat ik nog maar een dag terug was uit Schotland, en dat Sep in die periode niet bij de schapen was geweest, maakte het er niet gemakkelijk op...


En tweede kleine demonstratie heb ik met "mijn teefje Jan" uit Schotland kunnen geven, daarbij was ik iets geruster, maar Sep en Jan zijn zo verschillend, het was weer even wennen.
Helaas hiervan geen foto's.

Geen opmerkingen: