Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

dinsdag 10 augustus 2010

Agility in Progress

Afgelopen weekend hebben Seppe en ik een derde plaats gelopen in het jumpingparcours, op wedstrijd in Aarschot. Derde van de 77 deelnemers in onze groep, met maar 1.5 seconde achter op de eerste...

Ook op training gaat het steeds beter (gelukkig, want da's de bedoeling toch)

*efkes een raakvlakske demonstreren op training? ok dan ! :o)

3 opmerkingen:

Haiko zei

Amai! Ferm gedaan! Proficiat voor jullie allebei!

Phantomas zei

Proficiat! Brons.
De weg naar OS wordt korter.

Kim zei

Merci Believer!
zééér anoniem van u :oP