Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

vrijdag 28 mei 2010

When Lynn and Landro met Roy...

Gisteren zijn Sep, Roy en ik gaan wandelen met Lynn en haar Landro.

Voor Roy een eerste kennismaking met dit ongelooflijk maffe duo, Sep en Landro zijn best goeie vriendjes, dus ik zag het helemaal goedkomen. Het was mooi weer, dus we zouden de hondjes laten zwemmen, op het Galgenweel op Linkeroever... Lynn had "toevallig" haar camera bij en is erin geslaagd om tussen het puppyknuffelen door, zomaar effe 250 foto's te maken...

Een iets beperkter aanbod kan je onderaan dit bericht vinden...
Lanneman was meteen te vinden voor een nieuw vriendje in de vorm van kleine bedeesde pup Roy, "grote broer" Sep heeft nogal zijn werk gehad met Landro duidelijk te maken dat hij het een beetje rustiger moest aanpakken met ZIJN kleine broer, hihi...
Gelukkig was er nog zoiets als water en een tennisbal, om de overdaad aan aandacht effe af te leiden...
Voor herhaling vatbaar.
Lynn, wanneer gaan we nog eens? :o)

Geen opmerkingen: