Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zondag 10 augustus 2008

Internationaal familiebezoek !

Op deze foto: Seppe, Colin, Jamy, Gipsy, Boris en Robin













Jippie, ik mocht samen met mijn baasje en tante Ils mee op bezoek bij mijn grote broer Jamy. Die woont in Nederland. Gelukkig werd het nog goei weer, zo hebben we kunnen buiten spelen...

Natuurlijk ook nog maar eens bewezen wat voor een fotomodellen er allemaal in de familie zitten (meer bewijsmateriaal daarvan volgt nog, hoopt mijn baasje)
Mama Colin was nogal eens fier op haar kids, en zus Gipsy heeft nu ook eens met mij willen spelen...
als ze ni bij iemand zat te flodderen, hihi.

Het was geweldig om te zien hoe mijn lieveling van de vorige nest is uitgegroeid tot zo'n prachtige lieve, zachte reu. (mijn oogjes blinken nu nóg meer als ik mijn eigen kleine Seppe-man zie) (yeeeeyy)

Geen opmerkingen: