Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zondag 27 juli 2008

Spieter spetter spater...

... lekker in het water...



Omdat het vandaag zo warm was, zijn we met de hondjes gaan zwemmen.



Een hele beproeving, want mijn Seppeke is niet zo'n waterrat.

Ons Saartje ook niet echt, maar ze houdt wel van een plons en wat pootjebaden op z'n tijd

Geen opmerkingen: