Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

woensdag 18 juni 2008

Seppe = klasse-hond

Ons Seppeke mag volgende zondag al bij de Juniors gaan trainen op school !


Ik heb ons ook ingeschreven voor het clubkampioenschap. Weet niet wat ik ervan verwachten maar we doen ons best, hé :o)
Volgens mij kunnen we wel een beker in de wacht slepen ;o)

Verder is er over mijn kleine vent niet veel meer te melden,
OMDAT HIJ NIET KLEIN MEER IS !
Meneer weegt tegenwoordig meer dan 16 kilo, en is gretig tandjes aan het wisselen.
Gisteren kwam hij er zelfs ééntje in mijn hand uitspuwen,
"Baasje kijk es, ik word al groot hé"

M'n grote schat straalt dus op vele vlakken KLASSE uit, ...
maar blijft voorlopig ook met 'plasje doen' met zijn vier pootjes op de grond :o)

Ik ben Ils zo dankbaar het vertrouwen dat zij in me heeft,
en voor mijn eigenste kleine Seppe-man ...

Geen opmerkingen: