Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

maandag 5 mei 2008

Schapentest

Ik heb da goe gedaan, zei vrouwke. Ook tante Ils zag dat ik die schaapjes wel interessant vond.
Eerst snapte ik het ni zo goe, wat die daar zo stonden te doen. ik wilde goeiendag gaan zeggen, maar ze liepen weg... ik ben er dan maar achtergelopen, en ik heb ze flink laten spurten.



Heel af en toe zag ik mijn nonkel Boris efkes, die was verstopt tussen het gras. Ik denk dat hij de schaapjes wilde laten verschieten, maar hij heeft alleen maar gekeken.


Ik heb ook mijn zusje Fidgy gezien en broertjes Herco, Hopper en Jack.

Ook mijn mama, en grote broers Gaico, Gandor en zus Gizzy waren er,


en halfbroers Guinness en Filjo (die bij Hopper woont...)

Geen opmerkingen: