Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

maandag 28 maart 2011

Kapellen, 27 maart 2011

1e wedstrijd van het seizoen, Seppe was er klaar voor... baasje.... ook, maar de fysiek wilde iets minder mee. Aan de start van het jumpingparcours voelde ik m'n benen niet, mijn handen waren ook opgezwollen. (stress??) Vertrekken ging met vertraging en de rest ging in slowmotion... maar niet voor Sep, dus :o) Eerste parcours was DK, omdat ik overal te laat was om Turbo-hondje te sturen.
Bij de verkenning van het open parcours, was ik er nog niet helemaal van overtuigd dat alles terug in orde was. Rudy heeft (zonder te verkennen, oeps) dat parcours met Sep gelopen. Gelukkig dat mijne woef zelf ook een geweldig inzicht heeft en af en toe eens koppig genoeg zijn willeke durft doordrijven... want toen "geleider at interim" van sprong 14 door liep naar 16, week Sep even van die baan af om er nog snel effe de 15 bij te springen... Foutloos rondje en een 18e plaats (van alle larges die dag) Knap voor een combinatie die nog nooit samen gelopen heeft!
Het vast parcours in de namiddag ging (letterlijk) vlotter, maar eindigde door een stuurfout toch in een DK. Mijn schouder ging op het verkeerde moment iets te veel in de juiste(?) richting en Sep liep terug de hondenloop op. Helaas, maar op zich een erg mooi rondje. Lynn (dit keer zonder Landro) was er om het op beeld vast te leggen, waarvoor dank...

Geen opmerkingen: