Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zondag 19 december 2010

Dashing through the snow... Sep and Lan at play...

1 camera,
1 knalgeel piepspeeltje,
1 mooie zondagmorgen,
2 sneeuwzotte Borders,
2 verkleumde sneeuwzotte Borderbaasjes,
:o)
Welkom in ons Winter Wonderland Landro is een KEI in het wegspringen van sneeuwvlokjes!
Sep & Lan aandachtig, op het startsein Sep = ready for a merrLy Christmas
Om ter snelst wegsmelten Seppe geeft ni op! Smelten! En natuurlijk, sneeuwbal-bijten Landro heeft Sep alles geleerd, merci vent!

3 opmerkingen:

Kim zei

Merci Lynn,
voor de verre lens-foto's HAHA

Phantomas zei

Superfoto's!
Groetjes
Tom

Phantomas zei

Hey Kim,
Ja, ik zie nog geen datum van OS ertussen staan..
:-D