Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

donderdag 5 maart 2009

En nu voor echt !

Seppe is vandaag officieel begonnen in de beginnersklas Agility op de hondenschool.
Tot hiertoe kreeg hij zowat privéles bij de pups en hij heeft al een paar keer meegelopen in de klas van ons Saartje (beginners) maar hij kent nog niet alle toestellen.

Vandaag is er dus een nieuwe "lichting" beginners gestart, ...
Saartje was er niet bij vandaag en dus had Seppe meer concentratie op het spel dat Agility heet.
als meest ervaren leerling mocht hij ook telkens de toestellen even voordoen.
Een eerste misser wordt hem graag vergeven als ik zie hoe hij nu echt leut krijgt in het spel...
ikzelf zal ook een tandje moeten bijsteken om mijn superventje te kunnen bijhouden.

Wordt zeker vervolgd (en hopelijk ook vergezeld van foto's dan)

Geen opmerkingen: