Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zaterdag 18 oktober 2008

Seppe = ne sportman

Vorige donderdag ben ik met Seppe aan de puppe-gility begonnen.
Nog geen parcoursjes, néé, voorlopig houden we het bij 'toestelgewenning'.

En ondertussen trainen we nog even voort, want begin november hebben we een examen in Gehoorzaamheid, benieuwd of mijn ventje daar alweer een klasje hoger kan...

Ook bij de schaapjes doet m'n Seppeke het goed. We concentreren ons nu steeds meer op de commando's. Hoewel ik er wat meer tempo in moet houden :o)
Maar ik probeer hem tijd te geven om ZELF op het commando te reageren, vóór ik hem zelf in beweging zet, waardoor het soms lijkt alsof IK twijfel, natuurlijk...

Geen opmerkingen: