Pages

Deze blog ...

Hoi, mijn naam is Seppe,officieel heet ik Round Robin Highlander. Ik ben geboren op 22 januari 2008, als eerste van 6 pupjes. Mijn baasje wilde met mij agility doen, en daarbij zijn we volop in training, in april 2010 zijn we aan wedstrijden begonnen... Ondertussen heb ik haar kunnen overtuigen van het schapendrijven en heb ik haar ook bij de schaapjes aan het werk gezet.

Op deze blog ga je nog veel over mij lezen...

Voor meer info kan je mijn baasje mailen.

zondag 27 april 2008

Wat vertellen...

amai, wat een drukke week !!


Maandag ben ik naar de dierenarts geweest, die geloofde eerst ni da ik maar 13 weekjes was... hij heeft mij "een ferm beerke" genoemd... hihi da's dan dokter en da weet nog ni het verschil tussen nen beer en nen hond.
Ze hebben mij op de weegplaat gezet (oew, kouwe voetjes) en ik woog 9.4 kilo,... flink van mij hé?

Dinsdag moest ging ventje met Sara naar school. Daar heb ik tante Ils terug gezien, en ons mammie in hare zomerpels (denk ik, want ze had minder haar dan ikke)...ik heb ook met Lizy en Vedet gespeeld, en met grote zus Gizzy, waar ik binnenkort ga logeren !

Woensdag zou ik met vrouwtje naar de puppyles gaan, maar het regende opeens zo hard, we hebben dan maar binnen wat geoefend... ze heeft gezegd dat we dan zondag zullen gaan.

Donderdag ging ventje wéér met Sara naar de les, en ik ben met vrouwke mee naar Mechelen gegaan, met de trein. Na de les is ventje ook nog naar daar gekomen en heb ik Sara nog wat gepest. Ik moet ook nog een manier vinden om aan die grote mensen uit te leggen dat ze die gekleurde ballen op die groene tafel aan mij moeten geven...die leken mij toffer dan mijn tennisbal.

Vrijdag zijn Sara en ik thuis gebleven, want vrouwke en ventje gingen naar de Q= van tante Ils, het was het wachten zeker waard want ze brachten TWEE GROTE ZAKKEN koekjes mee naar huis... mjamm !

Zaterdag ben ik met vrouwtje wéér naar Mechelen geweest, met de bus deze keer. We zijn over de markt gewandeld, waar het even druk was als vorige keer, maar ik vond het minder eng. Flink van mij !
Ook nog een paar winkels binnen en buiten, en daarna weer naar huis, om nog een grote wandeling te maken met Sara. We zijn ook effe goeiendag gaan zeggen aan de paardjes,
die grote beesten zijn eigenlijk best vriendelijk, dus ik moet daar gene schrik meer van hebben...

Vandaag, zondag, is vrouwke dan eindelijk met mij naar de les gekunnen, allé, dankzij De Papa, want die is ons komen halen. Er waren veel kleine pupjes die ik nog niet kende, maar heb vooral flink met vrouwke gespeeld en (bijna) alles gedaan wat ze vroeg.
Weeral zo enorm flink van mij, toch ?
niet meer zo kleine poot van Seppe

Geen opmerkingen: